Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Bezpłatna porada dla Spółek z zarządzania
uprawnieniami w KSeF

Masz pytania jak zarządzać kontem w Krajowym Systemie e-Faktur (KSeF) i szukasz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

Jak przeprowadzić pierwsze logowanie do KSeF w spółce (i nie tylko)?

Jakie jednostki samorządowe i pozasamorządowe są zobowiązne do zgłoszenia w KSeF?

Czym jest kwalifikowana pieczęć elektroniczna do KSeF i jak działa?

Jakie są zalety uwierzytelniania się w KSeF za pomocą pieczęci kwalifikowanej vs. ZAW-FA

Jak nadawać i zarządzać uprawnieniami w KSeF przy pomocy pieczęci kwalifikowanej dla pracownika, wspólnika, biura rachunkowego?

Bezpłatna porada dla Spółek z zarządzania uprawnieniami w KSeF

Wypełnij formularz i otrzymaj bezpłatną poradę




Po wypełnieniu formularza skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.

Jak skorzystać z bezpłatnej porady?

1.

Wypełnij formularz i oczekuj na kontakt od EuroCert

2.

Porozmawiaj bezpłatnie ze specjalistą na dowolne pytanie dotyczące KSeF

3.

Skorzystaj z najlepszych rad i nie popełnij błędów podczas pierwszego uruchomienia KSeF

Kwalifikowana Pieczęć Elektroniczna

Kwalifikowana pieczęć to usługa przeznaczona do sygnowania dokumentów w formie elektronicznej danymi organizacji. Jej wykorzystanie gwarantuje jednoznaczną identyfikację podmiotu, który jest jej autorem. Dużym atutem wykorzystania pieczęci jest niewątpliwy fakt zachowania integralności dokumentu. Jakakolwiek edycja pliku powoduje wyświetlenie komunikatu o braku spójności między opieczętowanym plikiem, a zmodyfikowaną wersją. Ponadto wykorzystanie pieczęci kwalifikowanej od EuroCert podnosi wiarygodność i identyfikuje tożsamość organizacji w świecie elektronicznym.

Użycie certyfikatu kwalifikowanej pieczęci znajdzie zastosowanie w przedsiębiorstwach, które:

  • Chcą zautomatyzować procesy i masowo podpisywać np. faktury (więcej informacji o tym rozwiązaniu znajdziesz w sekcji BIZNES B2B)
  • Zachować integralność i autentyczność przesyłanych dokumentów od momentu ich opieczętowania
  • Zaoszczędzić pieniądze i przechowywać dokumenty na nośnikach elektronicznych, bez konieczności druku i zajmowania nadmiernej przestrzeni do ich składowania



Sprawdź produkt w sklepie


Wypełnij formularz poniżej i otrzymaj bezpłatną poradę