EuroCert Sp. z o.o. dążąc do zapewnienia wysokiego poziomu bezpieczeństwa usług zaufania wszystkim swoim Klientom daje możliwość zgłaszania zdarzeń które mogą wskazywać na wystąpienie incydentu bezpieczeństwa.

Zdarzeniem nazywamy tu wystąpienie sytuacji, która może wskazywać lub wskazuje na wystąpienie Incydentu Bezpieczeństwa Informacji takiego jak  np. braku lub ograniczenia dostępności usług, naruszenia poufności, naruszenia bezpieczeństwa danych osobowych lub inne podobne zdarzenia.

W wypadku wystąpienia takiego zdarzenia w interesie własnego bezpieczeństwa uprzejmie prosimy o wypełnienie -> Formularza zgłaszania zdarzeń przez klientów i wysłanie pocztą elektroniczną na adres Dział Wsparcia EuroCert sp. z o.o. -> wsparcie@eurocert.pl.

W sytuacji gdy wysłanie wiadomości pocztą elektroniczną jest niemożliwe lub utrudnione, informacje zawarte w formularzu należy przekazać telefonicznie pracownikowi Działu Wsparcia EuroCert Sp. z o.o. pod numer +48 22 390 59 95.

Zgłoszenie powinno zawierać datę i godzinę wykrycia (z dokładnością do minut), dane adresowe osoby zgłaszającej, informację dotyczącą pilności, wskazanie na naruszony atrybut bezpieczeństwa, krótki opis identyfikujący zdarzenie i pełen opis zdarzenia. Pełen opis zdarzenia powinien uwzględniać wszystkie szczegóły, takie jak rodzaj niezgodności lub naruszenia, występujące uszkodzenia, komunikaty na ekranie.

Pracownik Działu Wsparcia korzystając z danych kontaktowych podanych w zgłoszeniu powiadomi klienta o przyjęciu zgłoszenia i o numerze zgłoszenia, który będzie używany do identyfikacji zgłoszenia podczas kontaktów ze zgłaszającym zdarzenie.

Zgłaszający zdarzenie zostanie poinformowany przez Dział Wsparcia o sposobie rozwiązania i zamknięciu zgłoszenia.EuroCert Sp. z o.o., striving to ensure a high level of security of trust services to all its clients, provides an opportunity to report events that may indicate the occurrence of a security incident.

An event is herein referred to as the occurrence of a situation that may indicate or point to the occurrence of an Information Security Incident such as, for example, lack or limitation of availability of services, breach of confidentiality, breach of personal data security or other similar events.

In the event of such an occurrence, in the interest of your own security, you are kindly requested to complete the -> Customer Incident Reporting Form and send it by email to EuroCert sp. z o.o. Support Department. -> wsparcie@eurocert.pl.

If sending a message by e-mail is impossible or difficult, the information contained in the form should be forwarded by phone to an employee of the Support Department of EuroCert Sp. z o.o. at +48 22 390 59 95.

The notification should include the date and time of detection (to the nearest minute), address data of the notifying person, urgency information, indication of the breached security attribute, a short description identifying the event and a full description of the event. The full description of the event should include all details, such as the type of non-compliance or violation, damage occurring, screen messages.

A Support staff member using the contact information provided in the request will notify the customer that the request has been accepted and the request number, which will be used to identify the request when contacting the event reporter.

The requester of the event will be informed by the Support Department on how to resolve and close the request.