Dzięki ustawie “Prawo zamówień publicznych” z dnia 29 stycznia 2004 r., instytucje mają możliwość przeprowadzania postępowań przetargowych i aukcji drogą elektroniczną. 

Pełna elektronizacja zamówień publicznych obowiązuje w Polsce od 1 stycznia 2021 r., co oznacza, że dokumentacja przetargowa nie może być już składana w tradycyjnej formie papierowej. Co ważne, cała komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcą odbywa się także w formie elektronicznej. 

Kwalifikowany podpis elektroniczny do przetargów i aukcji online 

Przedsiębiorcy składający ofertę w przetargach lub aukcjach, mogą podpisywać ją kwalifikowanym podpisem elektronicznym. E-podpis umożliwia firmom rejestrację na platformach zakupowych i złożenie oferty, a zamawiającym – weryfikację osoby, która ubiega się o realizację zamówienia. 

Podpis z certyfikatem kwalifikowanym można zakupić u dostawcy usług zaufania, jakim jest EuroCert. Chcesz wiedzieć więcej nt. używania go do przetargów i aukcji? Sprawdź nasz artykuł: Podpis elektroniczny i przetargi. Jaki e-podpis wybrać?

Na jakich platformach przetargowych i zakupowych można wykorzystać kwalifikowany podpis elektroniczny? 

Podpisu kwalifikowanego EuroCert można użyć m.in. na takich platformach zakupowych i przetargowych, jak: 

 

Kup online kwalifikowany podpis elektroniczny

Poznaj inne produkty EuroCert 

Masz pytania? Skontaktuj się z ekspertem EuroCert i zapytaj o wsparcie dla Twojego biznesu: 

tel. 22 390 59 95

biuro@eurocert.pl